
La seva funció és crear estratègies d’organització dels coneixements basant-se fonamentalment en el tractament de la informació i en l'establiment de relacions entre els components del contingut d’aprenentatge.


Per tal d’arribar a aquesta organització de coneixements, cal que la presentació del CONTINGUT D’APRENENTATGE es faci de manera GLOBALITZADORA I RELACIONAL.


Es tracta de tenir present l’estructura lògica i psicològica del contingut per facilitar la construcció del coneixement dels nens des de la seva pròpia estructura cognoscitiva.
El nen/a ha de ser capaç d' ORGANITZAR el nou coneixement, RELACIONAR-LO amb els que ja posseeix i d’aquesta manera arribar a la CONSTRUCCIÓ de nous conceptes.
El nen/a ha de ser capaç d' ORGANITZAR el nou coneixement, RELACIONAR-LO amb els que ja posseeix i d’aquesta manera arribar a la CONSTRUCCIÓ de nous conceptes.



Caldrà posar-lo davant de diferents: situacions, problemes, en un medi interactiu en què hagi d’observar, experimentar, manipular informació, incorporar noves estratègies...

Aquest és un més dels nous reptes de l'educació...això implica fer un canvi respecte la nostra mirada cap a l'infant.
Els resultats sorprenents!!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada